Kuka olen?

Ajattelin tehdä jälleen tämän esittelyn, koska viime esittelystä on aikaa ja olen saanut blogilleni uusia lukijoita, mikä on hieno juttu.

Elikkäs olen Eveliina, 30-vuotias espoolainen. Olen aina asunut Espoossa. Tällä hetkellä asun Espoonlahden lähettyvillä avopuolisoni kanssa. Elämää saman katon alla meillä on nyt 1,5 kk, eli tuoretta yhteisasumista.

Rakastan kirjoittamista ja sitä, kun pääsen jakamaan ajatuksiani teidän, lukijoiden kanssa. Toivon, että saatte itsellenne jotain hyvää kirjoittamistani aiheista. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa: Stereo love (2019) ja Irti kahleista (2021). Molemmat kirjat löytyvät helmet.fi sivuilta lainattavaksi, jos kiinnostaa. Stereo love -kirjassa on autoilla ajamista stereot pauhuen, kun päähenkilö Emma osuu tutkaan. Irti kahleista – kirja on itsenäinen jatko-osa, jossa pureudutaan paremmin toisen päähenkilön, Ralfin mielenmaisemaan, joka on täynnä kieroilua ja toksisuutta. Onko siinä mitään hyvää? Ota selvää.

Harrastan kuntosalilla käymistä ja lukemista. Minulle on tärkeää tavata läheisiäni usein tai kysellä edes kuulumisia, jos ei nähdä niin tiiviisti.

Luonteeltani olen iloinen ja hyväntuulinen. En usein ole huonolla päällä, ja jos olen, niin minut on helppo saada ärtyneeksi. Ja silloin ihmiset myös käyttäytyvät lietsoen ärtymystäni, koska heistä on kiva ärsyttää minua. Silloin ärsyyntyneenä se tuntuu niin ärsyttävältä, mutta nyt kun tätä kirjoitan, onhan se nyt hassua. Olen positiivinen ja minut on vaikea saada negatiiviseksi, kiitos Jumalan. Olen rohkea ja haluan haastaa itseäni. Välillä olen myös ujo, enkä osaa ilmaista itseäni niin hyvin, mikä minua jälkikäteen saattaa ärsyttää.

Lukeminen on yksi lempipuuhani syömisen lisäksi. Meillä yleensä mies laittaa ruuan. Hän tykkää kokata ja minä syödä hänen ruokiaan. Minä laitan ehkä kahtena päivänä ruuan, kun hän viitenä.

Uskon Jumalaan ja usko Jeesukseen on minulle tärkeää. Haluan levittää parhaani mukaan ilosanomaa Jeesuksesta. Eikä se jää vain halumisen tasolle, vaan myös teen niin.

Ihanaa, kun on valoisaa pitkään iltaan asti. Mieleni nauttii tästä. Syystalvena en ole niin eloisa itseni, joten todellakin nautin valoisuudesta! Entä sä?




Kommentit

Suositut tekstit