TOP 3 kirjasuositukset + kirja, jota luen tällä hetkellä

TOP 3 kirjat

1. Clare Mackintosh - Minä Näen Sinut
2. Therése Lindgren - Ibland mår jag inte så bra
3. Eppu ja Anna Nuotio - Venla T:n se ainoa oikea

Minä Näen Sinut on erittäin mielenkiintoinen kirja. Se on jännittävä ja yllättävä. Kuka on kaiken  takana selviää ja se kuka se on, on erittäin yllättävä käänne.

Ibland mår jag inte så bra kertoo hyvin masennuksesta ja ahdistuksesta. Minulle oli hyvää haastetta lukea kyseinen kirja ruotsiksi. (Vaihtoehtoja ei ollut erikielellä)

Venla T:n se ainoa oikea on mukaansatempaava ja mielenkiintoinen kirja. Kirja on nuorille tarkoitettu ja kertoo lukiolaisten elämästä. Vaikkei päähenkilöiden ikä ole omaani lähellä, oli mielenkiintoista lukea tarinaa. Suosittelen tätä.


Tällä hetkellä luettavanani oleva kirja

Tykkäsin Clare Mackintoshin Minä Näen Sinut -kirjasta, joten kun näin Suomalaisen kirjakaupan sivuilla, että hänen uusin teos on suosituimpien joukossa ja luin arvostelun:

Clare Mackintoshin kolmas jännäri vie jälleen lukijansa maailmaan, jossa mikään ei ole sitä miltä näyttää. Joku valehtelee aina, ja viatonkin postikortti voi muuttaa koko maailman! Omasta mielestäni kirjailijan paras teos! -Teija Leppävaaran myymälästä

niin päätin lukea sen seuraavaksi. Olin kirjastossa ja katsoin sen kirjan varauksia: 913 varausta ja 293 kirjaa. Rukoilin, että kirja löytyisi Bestsellereiden joukosta (eli laina-aika 14 vrk). Menin katsomaan bestsellereitä ja löysin sen kirjan, mutta englanninkielisenä. No lainasin sen. Sen englanninkielinen nimi on Let Me Lie. Kerron mitä pidän siitä, kun olen lukenut sen loppuun. :)




Kommentit

Suositut tekstit