Vuoden 2018 kohokohdat

1. Paras tapahtuma
Sankaritarinoita tytöille -kirjan julkaisutilaisuus ja Matinmessut
2. Paras kirja
Minä näen sinut. Hyvin kirjoitettu
3. Paras lomamuisto
Turku: serkkuni luona käynti ja käynti kirja-asialla
4. Paras albumi
Charlie Puth- Voicenotes
5. Parhaat ihmiset
Kaikki ystäväni, joihin oon pitäny yhteyttä ja tietty mun perhe ja sukulaiset
6. Paras biisi/parhaat biisit
Halsey- Bad at love, Janet Jackson- Made for now
7. Paras juttu
Saan kirja-asiaa vihdoinkin eteenpäin. Sen julkaisuaika on viimeistään helmikuussa. :)
8. Paras ihme
Jumalan johdatus eri tilanteissa, Pyhän Hengen läsnäolo
9. Paras paikka
Kahvilat ja koti/kodit
10. Mitä opit vuonna 2018?
Ei tarvitse pelätä, koska Jumala on kanssani. Hän tuo avun ahdistuksen keskellä.

ISO kiitos Jumalalle ja kaikille läheisilleni tästä vuodesta! ❤ kiitos kun olitte osallisia mun tänä vuonna olleissa hetkissä!😘 Tiedän et tätä vuotta on jäljellä viel pari päivää. Jos mulle tulee jotain lisättävää, lisään ne sit tänne.



 

Kommentit

Suositut tekstit