Jumala palkitsee

Tänään vein yhden pitkäaikaisimman parhaan kaverini elokuviin. Menimme katsomaan Respect -elokuvaa, joka kertoo Aretha Franklinistä. Elokuva on todella hyvä. Musiikki on kohdillaan ja Jennifer Hudsonilla, joka esittää Arethaa, on todella mahtava ääni. Tää elokuva nousee mun tähän astisista katsomista elokuvista ykköseksi.

Elokuvassa tuli jammailtua mukana. Popcornia ja karkkia tuli syötyä. Vähän tuli höpistyä leffan aikana, kun latelin kommentteja eri kohdista kuten myös kaverini Henna.

Illalla tuli pohdittua sitä, miten Jumala oikein viestii minulle. Elokuvassa oli jokin lausahdus, josta heti hoksasin Jumalan haluavan viestiä minulle, että olen juuri siinä leffasalissa oikealla paikalla. Hän on puhunut minulle nyt päivittäin noin yhdestä neljään sanaan. 

Aretha oli uskovainen ja hän omisti kokonaisen levyn Jumalalle elikkä gospelmusiikkia. Siitä levystä tuli hänen myydyin levynsä. Kyllä Jumala palkitsee Häntä esiin tuovia ihmisiä, mistä hyvä esimerkki onkin Aretha.

Tässä Iltan vetämänä Aretha Franklinin Respect.






Kommentit

Suositut tekstit