Onko Jumala todellinen?

On, sillä Hän puhuu jokaiselle ihmiselle eri tavalla. Hän puhuu minulle ainutlaatuisella tavallaan. Esimerkiksi olin keikkatöissä eräässä koulussa. Istuin pöydän äärellä, kun viereeni tuli istumaan joku opettaja. Sain päähäni ajatuksen kysyä häneltä, onko hän ruotsin opettaja, sillä tarvitsin apua yhteen kielen käännökseen. Kysyin häneltä, että sattuisiko hän olemaan ruotsin opettaja ja hän vastasi, että on. Joku voi pitää tätä sattumana, mutta itse ymmärrän, että kyseessä on Jumalan kehotusta ja puhetta minulle.

Pyhä Henki neuvoo minua välillä. Kerran, kun tapasin tuttuni ja näin hänet erään minulle tuntemattoman lyhyen naishenkilön kanssa. Päähäni tuli ajatus, että kysyisin, kuka tämä nuori tyttö oli, kun ääni päässäni kehotti olemaan kysymättä. Hän on vain lyhytkasvuinen eikä mikään nuori pikkutyttö. Pyhä Henki pelasti minut nololta ja ehkä jopa loukkaavalta tilanteelta.

Näitä pieniä ihmeitä voisi jakaa vaikka kuinka paljon. Kun elää elämää Jumalan kanssa, on turva Hänessä. Hän auttaa, lohduttaa ja tukee. Jumala arvostaa sitä, kun vietämme aikaamme Hänen kanssaan. Hän niin iloitsee siitä.

Ihanaa Pääsiäisen aikaa!




Kommentit

Suositut tekstit