Lomatunnelmaa

Olen nauttinut lomapäivistäni ja siitä, kuinka sain heinäkuulle töitä. Työstin seuraavaa kirjaani ja sain kirjoitettua sen valmiiksi, ja odotan nyt kustantamolta vastausta. Asiat järjestyvät pikkuhiljaa.

Eilen vietin päivän kotona. Luin kirjaa ja katsoin hyvää Netflix -sarjaa. Oli mukava päivä. En jaksanut käydä missään ja kotona oli mukava olla. Odotan koulun alkua nyt rauhallisena. Enää ajatus siitä ei ahdista. Kiitos ystävälleni, joka kuunteli ja tuki minua.

Ensi viikolla minulla jatkuvat työt. Aion tehdä myös kouluni ohella keikkatöitä. Ihanaa, kun se on minulle mahdollista. Se ei ole mikään itsestäänselvyys, ja kiitän tästä mahdollisuudesta Jumalaa.

Tänään vietetään viimeistä päivää heinäkuuta. Otetaan vielä ilo irti kesästä, ei kesä ole vielä loppu. Kun tulee syksy, minun tulee ikävä valoisuutta.





Kommentit

Suositut tekstit