Mökkireissu

Lähdin Onnibussilla käymään mökillä Salossa viime torstaina. Olen käynyt siellä kerran aikaisemmin. Nyt äitini ja hänen miehensä olivat saaneet mökin terassin valmiiksi. Ai että kun se on hieno!



Kävimme ostoksilla äitini kanssa. Ostimme mökille ruokaa, muutaman lisätuolin ja muuta tarvittavaa. Bruno koira oli iloinen minut nähdessään. Se kun on sellainen paimenkoira, niin se oli aivan huolissaan, kun ei nähnyt minua ulkona hetkeen. Äitini yritti sanoa sille, että olin sisällä. Sitten se tuli sisälle ja näki minut, niin huoli oli poissa.



Käristimme makkaraa ja osallistuin terassin puupölyn siivoamiseen liian lyhyellä harjalla. Jouduin olemaan epäergonomisessa asennossa, mutta ei se onneksi kauaa kestänyt. Osallistuin jopa tiskaamiseen, mistä en kovasti tykkää, mutta ainakin mökillä oli ihmisiä, jotka osasivat arvostaa tiskaamisen jälkeä, niin se vähän motivoi. Kotona tiskaaminen onnistuu, mutta ei yhtä hyvin. Voi minua.



Olin Salossa yhden päivän ja lähdin kotiin illalla. Oli mukava reissu! Kotiin päästyäni otin lompakon mukaan ja lähdin kauppaan. Tänään minulla on tiedossa leffailta ystäväni kanssa. On se kyllä ihanaa olla lomalla!

Kommentit

Suositut tekstit