30-vuotta mittarissa

Ai että, mulla alkoi kolmasvuosikymmen tossa 16. tammikuuta. Olen siis 30-vuotta! Miten niin pääsi käymään? Haha. Olin poikaystävälläni käymässä ja siellä suuri ihme tapahtui eli se uuden vuosikymmenen vaihtuminen. Pelasimme Menolippu -peliä hänen luonaan hänen veljensä ja veljen tyttöystävän kanssa. 



Sagal tarjosi mulle smoothieta kahvin ja pullan sijasta koska olen dieetillä. Olet hyvä kuuntelija sekä fiksua ja hauskaa seuraa. Sinunlaisia ystäviä mä tarvitsenkin.



Sagal ja mä



Synttäreiden vietto jatkui, kun olin Hennan kanssa ulkona. Syntymäpäiväni kunniaksi hän tarjosi minulle aterian. Hänellä on minulle myös jotain muutakin tiedossa, mistä sain kuulla ruuan äärellä. En malta odottaa sen saamista käsiini! Henna, sun kanssa on aina parasta <3 Oot kuin sisko mulle!

 

Tyylikäs Hennaseni

Olen alkanut pitää itsestäni paremmin huolta, nyt tämän ikävuoden myötä. Muutin ruokavaliotani terveellisemmäksi sekä käyn salilla suht säännöllisesti. Olen kyllä välillä herkutellutkin; tein pitsaa poikaystäväni kanssa. Siitä tuli ihan hyvää.




Katsokaa, onhan tässä myös salaattia




Kommentit

Suositut tekstit