Shoppailua ja opiskelua

Olen tilannut nettikaupoista urheiluvaatteita, sillä minulla ei ole tarpeeksi huppareita. Olen käynyt hakemassa tuotteita postista ja palautellut osan takaisin. Nyt minulta ainakin löytyy huppareita. On ollut helppoa käydä hakemassa tuotteet lähimmästä postista, mutta kerran jouduin käymään vähän kauempana, joten otin pyörän mukaan ja eikun matkaan. Eilen sain postista kivan mustan vetoketjullisen pitkän Puman paidan, jonka otin heti käyttöön juoksulenkille.

Siivosin kotiani, ja nyt siellä on paljon viihtyisämmät oltavat. Huomenna minulla alkaa kesätyöt. Odotan sitä innoissani. Opiskelen sosionomi kirkonnuorisotyönohjaajaksi ja luokkakaverini voitti erään pitämäni kilpailun, josta voitti ruotsinkielisen Stereo Love -kirjan. Tänään kävin viemässä sen hänen postilaatikkoonsa. Ennen sitä kävin palauttamassa muutaman koulukirjan koulun kirjastoon. Sitten lähdin tapaamaan Hennaa keskustaan.

Keskustassa minä ja Henna menimme jo tapamme mukaan tulleeksi syömään Deliberiin. Sieltä saa hyvää halvalla. Tässä kuva ateriastani.

 


Kun olimme syöneet, menimme istumaan ja opiskelemaan Espresso Houseen. Minä työstin oppariani ja Henna jotain raporttia. Me molemmat saimme hyvin aikaiseksi. Sitten päivämme jatkui shoppailun merkeissä. Oli mukava päivä.



Kommentit

Suositut tekstit