Asiat rullaa

Tällä viikolla mulla alkoi vakkarityöt sosiaaliohjaajana vastaanottokeskuksessa. En oo tehnyt sitä työtä taas vähään aikaan, niin olin taas hukassa siinä. Seuraavana työpäivänä meni jo sujuvammin. Kyllä se tulee sitten sieltä muistista ja hommat luistaavat taas.

Oon käynyt ahkerasti kuntosalilla tekemässä HIIT-treeniä 2-3 krt/vko. Se on tosi tehokasta. Viime vuonna mulla oli yhdet trikoot kokoa L, mutta siitä olen päässyt nyt XS-kokoon samassa housumallissa, eli tulosta on havaittavissa. Olen tyytyväinen, vaikka matkaa on yhä haluamaani tulokseen. Hiljaa hyvä tulee.

Ennen kuin valmistun sosionomi kirkon nuorisotyöohjaajaksi, on minulla suorittamatta 5 opintopistettä, jotka saan tässä kuukauden sisällä. Olen iloinen, että kohta olen valmistunut sosionomi. Opiskelut venyivät, mutta ei se nyt enää haittaa, kun kohta koulu on taputeltu.

Olen havainnut sen, että pään sisälläni jyllää ahdistus ja paniikki, vaikka oikeasti ei ole mitään hätää. Olenkin puhunut itselleni, ettei ole mitään paniikkia ja se onkin sitten helpottunut sillä. Onneksi. Kun tiedän, mitä on tehdä töitä ilman paniikkia ja paniikin kanssa, niin puhun itselleni, että miksen tekisi töitä ilman paniikkia, kun niinkin se homma voi sujua, ja se on mukavampaa.

Onpa mukavaa, kun huomenna minun ja avomieheni luokse tulee perheeni. Olen leiponut herkullista all time favouriteani tabasco suklaabrownieta mansikkalimekastikkeen sekä vaniljajäätelön kanssa. Se on niin hyvää! Kämppä on melkein siinä kunnossa, että tänne voi kutsua ihmisiä.





Kommentit

Suositut tekstit