No worries

Zara Larssonilta ilmestyi uusi biisi Can’t tame her, jota olen popittanut tässä viime päivät.

Palaset loksahtavat paikoilleen. Ihmettelet varmaan tätä seuraavaa lausetta, mutta selitys jatkuu siitä suoraan. Olen oikealla paikalla: näkemäni perhostaulu poikaystävän mummilla ja Saludo kahvi. Perhosella on ollut minulle pitkään merkitystä alkaen ala-asteajoilta. Poikaystäväni mummolla mietin Saludo kahvia ja hetken päästä huomasin hänellä olleen samaisesta kahvipaketista tehty kori. Ajattelin, että nyt kyllä on merkillistä, että Jumala totisesti puhuu minulle, että nyt kuljen Hänen johdatuksessaan. Minun ei tarvitse olla peloissani.

Jumala on puhunut mulle viime aikoina siitä, ettei mulla ole syytä huolehtia mistään, vaikka huolenaiheelle olisi aihetta. Hän opettaa mua luottamaan itseensä entistä paremmin. Esimerkiksi tänään tuli seuraava Raamatun paikka Jesajan kirja 4:1, jossa puhutaan siitä, ettei meidän tule pelätä mitään sillä Jumala on kanssamme vahvistamassa, auttamassa sekä tukemassa meitä lujalla kädellään. Raha-asiat tuottavat stressiä. Jumala on aina pitänyt musta huolta, niin miksi huolehdin nyt.

 Äiti kysyi muuttolaatikoiden tarpeista. Olin juuri varmaan tunnin sisällä pakannut ensimmäisiä tavaroita. Jumala on matkassa mukana. Tämä on kuin rohkaisua sille, ettei minun tarvitse stressata tekemääni uskonloikkaa. Siinä jännityksessä elämisen pois jättämistä ja rentoudessa elämisen vahvistamista.

Olen muuttamassa poikaystäväni kanssa yhteen. Olin hakenut asuntolainaa ja stressannut sen järjestymistä, sillä minulla ei ollut oikein vakituista työpaikkaa. Kuin ihmeen kaupalla, sain silti lainan. Minulla oli vielä sellainen juttu, ettei vakituisesta tulonlähteestäni ollut tietoa vielä lainaa hakiessa. Menin kuitenkin katsomaan kuntoutustukihakemukseni tilannetta ja juuri sinä päivänä päätös oli tehty. Tämä oli myös Jumalan johdatusta. Nyt asunto on maksettu ja rahat riittävät myös huonekaluihin. Halleluja aamen.


Kommentit

Suositut tekstit