Opiskelua ja muuta lukemista

Olin Hennan kanssa ulkona. Hän ajatteli, etten ole lukenut Martina Aitolehden kirjaa nyt kun poikaystäväni on pitänyt minut kiireisenä. Hän oli oikeassa siinä, sillä lukemiseni on tosiaan jäänyt vähemmälle. Tosin yhtenä päivänä oli hyvä aika lukea Camilla Läckbergin Gökungen -kirjaa. Tapaamisen jälkeen ajattelin, että nyt jotain täytyy tehdä asialle ja otinkin Martina sekä Aikaansaamisen taika -kirjan esille. Seuraavina päivinä olenkin lukenut niitä.



Nyt alkoi opiskelu, kun vihdoinkin sain koululta sähköpostia yhdestä alkavasta kurssista. Tein ensimmäisen tehtävän heti, kun siitä tiedon sain. Oon sellainen opiskelija, että aloitan heti tehtävien teot, ettei varmasti jää viimetippaan.

Tällä viikolla minulla on ollut koulua ensimmäistä kertaa talviloman jälkeen. Aloitin päivän viemällä pyykit pyykkitupaan. Sitten söin aamupalan ja muuttokamojen pakkaamisen. Nyt muuton lähestyttyä olen myynyt huonekalujani pois. Kauppa on käynyt.

Tilasin Felicia Lindhin Du har brottats med Gud -kirjan. Sen mukana tuli pari hyvänmakuista teepussia. Ne teet minun oli pakko saada, joten kävin hakemassa teepaketit näiden pussien loputtua. 




Tiedättekö muuten, mikä on avuksi silloin, kun haluaa käydä saunassa kastamatta hiuksia? No saunamyssy! Se on ollut ihan oiva apu, ettei päänahka hilseile sen seurauksena. Kiitos miehelleni vinkistä! <3




Kommentit

Suositut tekstit