20 facts about me

Hei, ajattelin kertoa tässä 20 asiaa itsestäni, jotta opitte tuntemaan vähän paremmin minua. :)


Olen 24-vuotias.
Asun Espoossa. 
Tällä hetkellä haen uusia työpaikkoja. 
Olen miettinyt, että pitäisikö hakea opiskelemaan jonnekin.
Kuuntelen paljon musiikkia päivittäin. Eräs hyvä ystäväni sanoi kerran minulle ”Kuunteletko musaa 24h?” Niin kuuntelen musaa paljon, vaikken hänen kuullensa edes kuunnellut niin paljon.   
Ennen en tykännyt tavallisesta maitokahvista. Nykyään se on minusta hyvää. Etenkin Parisien kahvi.
Olen juonut juuri Parisien kahvia liian myöhään, niin en saanut unta kun vasta 6 h päästä siitä, kun olin valmis nukkumaan. Mitä tästä opin, en juo kahvia liian myöhään.

Tykkään välillä kirjoitella pohdiskelevia tekstejä.
Uskonto on minulle tärkeä.
Vietän paljon aikaa minulle rakkaiden ihmisten kanssa.
Sisustaminen on kivaa puuhaa.



Kuva on Elloksen sivulta. Ps. Minulla on nuo verhot.

Lempisarjojani on tällä hetkellä Empire, Salatut elämät ja Riverdale.
Matkustelu on ihanaa.
Kävin viimeksi Ruotsissa yhden parhaan ystäväni kanssa. Olen käynyt siellä viimeksi niin pienenä, etten muista siitä mitään. Nyt siitä jäi minulle mukava muisto.
Olen asunut itsenäisesti jo kahdessa asunnossa.
”Ystävyyden kuten rakkaudenkin tuhoaa pitkä erossaolo. Vaikka sitä saattavatkin vahvistaa lyhyet tauot.” –Samuel Johnson
Olen tästä eri mieltä. Kyllä pitkäkin tauko voi pitää rakkauden ja ystävyyden elossa. Eikö jossain sanota, että rakkaus ei koskaan katoa? No ehkä  jossain suhteissa rakkaus voi ainakin laimentua. 🤔
Olen enemmän aamuvirkku kuin iltavirkku.
Olen positiivinen ihminen, kuten monet ovat sanoneet minusta.
Tykkään nauraa.
En pidä kauheasti tiskaamisesta. Olen niin tyytyväinen kun saan tiskatuksi. Mutta ei minulle kuitenkaan kerry mitään mahdottomia tiskivuoria. :D
Aliaksen peluu pikkuporukalla on hauskaa.



Kommentit

  1. Kiva teksti! :) Ja oon samaa mieltä sun kaa kyl tosta et ei pitkä erossaolo tuhoa rakkautta ja ystävyyttä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit