Mielenkiintoista luettavaa

Ennen kuin suuntasin Helsinkiin, josta Ruotsinlaiva lähtee, kävin äkkiä ostamassa jonkin ruotsinkielisen lehden. Päädyin ostamaan Femina lehden (Nr. 1 2018). 

Siinä on mielenkiintoinen aihe mielenterveydestä. Päädyn varaamaan kirjastosta siinä jutussa mainitun kirjan: Therése Lindgrenin Ibland mår jag inte så bra. Olen aika alkuvaiheessa kyseisessä kirjassa, mutta tähän asti se on ollut todella hyvä. (nyt olen sivulla 40 ja kirjassa on siis n. 160 sivua) Kirja on siis ruotsiksi. Pelkäsin, että kun kirja saapuu, minulla ei olisi enää inspistä lukea sitä, koska olen taas Suomessa. Mutta niin ei onneksi käynyt ja kirja on todella mielenkiintoinen ja hyvä. Mukaansatempaava!




Tässä kuvia Ruotsin matkalta: 





Kommentit

  1. On varmaan mielenkiintosta lukea eri kielellä kirjaa, varmasti kielitaito paranee siinä! Ja oli tosi hauskaa tuolla Ruotsin risteilyllä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Oon oppinu lisää ruotsinkielisii sanoja :D ja oli ihan huippuu siel :) ihana reissu! <3

      Poista
  2. Hyvä Eveliina jatka samaan malliin. Ruotsin kielen taitosi kehittyy.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit