Jumalan ihmeitä elämässäni

Tässä postauksessa kerron esimerkkejä siitä, miten Jumalan teot ovat näkyneet elämässäni. Edellisessä postauksessa kerroin ahdistuksestani onnellisuuden yhteydessä. Isojen asioiden edessä olenkin kokenut usein ahdistusta. Kerran, kun minun tuli tehtyä yhteistyötä erään kirjallisuuden ammattilaisen kanssa, huolestuin kun hänestä ei kuulunut mielestäni pitkään aikaan, ehkä noin viikkoon. Käytyäni kirkossa, oli tarkoitukseni päästä esirukoilijoiden rukoiltavaksi. Kun olin menossa sinne, olivat he jo lopettamassa rukoilun. Sitten mietin, että olisi ihanaa, jospa vaikka vierustoverini rukoilisi puolestani. Jumala kuuli ajatukseni, ja ei mennyt kuin hetki, jolloin vierustoverini sanoi minulle, että hänestä tuntuu, että minua tulisi siunata. Siinä sitten rukoilimme yhdessä. Jumala on uskomaton, kun näin lievitti huoltani.

Olen saanut työuupumuksen, jonka jälkeen olin pois töistä pari vuotta. Sinä aikana kävin muun muassa Vamoksessa, joka on paikka alle 29-vuotiaille työ- ja opiskeluelämän ulkopuolella oleville. Siellä tutustuin huipputyyppeihin, kuten yhteen parhaista ystävistäni. Vuosia myöhemmin pääsin opiskelemaan tätä sosionomi kirkonnuorisotyönohjaajan tutkintoa. Ensimmäinen harjoitteluni sujui hyvin kokopäivätyössä. Olen siis toipunut työuupumuksesta, mistä saan kiittää Jumalaa.

Ahdistukseni on lieventynyt ja Jumala opetti minua löytämään ahdistuksen sijasta onnellisuuden. Hän opetti minua fokusoimaan katseeni nykytilanteeseeni ja niihin asioihin, mitkä tällä hetkellä on elämässäni hyvin. Kiitos Jumalalle tästäkin.


Jumala puhui mulle tässä lähiaikoina ja antoi Raamatun kohdan Psalmi 26:den, joka sopii parille raamislaiselleni. Seuraavana päivänä yksi heistä sai saman Raamatun paikan avatessaan Raamatun. Halleluja, Jumala on ihmeellinen.


                                         Photo by @ cynmur

Kommentit

Suositut tekstit