Unelma matkakohteeni

Olen pitkään halunnut käydä Australiassa! Sain sellaisen unelman. Kun sain vakituisen työpaikan aloin säästää rahaa kuukausittain matkaa varten. Tykkään matkustamisesta, joten siksi perustin säästötilin, matkarahaston. 

Menin käymään Suomen Raamattuopistolla. Messun jälkeen tutustuin yhteen minun ikäiseen naiseen. Jostain syystä hän kertoi minulle olleensa Australiassa YWAMillä opetuslapseuskoulussa. Tämä oli varmasti Jumalan johdatusta! :D Kävin tutkimassa sen järjestön sivuja. Siellä on mahdollista tehdä vapaaehtoistyötä. Koska tämä uusi tuttavani on käynyt siellä ja hän kertoi hyvästä kokemuksestaan siellä, rohkaistuin hakemaan sinne vapaaehtoistyöhön. Hakemukseen kuuluu, että muutama tuttavani suosittelee minua heille.

Joskus myöhemmin sain sähköpostiin viestiä YWAMiltä, että he olivat hyväksyneet minut sinne. Olin innoissani siitä! Sitten lähiaikoina tuosta hyväksymisestä, aloin katsella lentoja Australiaan. Onneksi minulle oli kertynyt sopiva määrä rahaa Australian lentoihin. Lennot, siis menopaluu ovat sitä 1000-1400 e luokkaa. Ostin lennot marras-joulukuulle. :)


Kerron seuraavassa julkaisussani matkastani.

Kommentit

Suositut tekstit