Ihana Instaton viikko

Mitä oon tehnyt Instagramin sometauon aikana? Kaipasinko Instaan? 

Kävin kumppanini kanssa asioimassa Lippulaivassa. Kävimme tekemässä ostoksia ja kirjastossa tulostamassa eräitä papereita. Velvollisuudet hoidettu ja eikun Prismaan. Sieltä ostin tällaisen hyvän jääkahvin, voin suositella sitä. 


Kun mieheni leipoi samana iltana, minä istuin huoneessamme lukemassa kirjoja musan soidessa taustalla. Yksi kananmuna puuttui ja mies passitti minut asialle kyselemään naapureilta apua. No ovinaapurimme auttoi meitä - onneksi. 





Yks toinen päivä luin myös kirjoja ja kirjotin ylös kirjoista asioita, jos oli kirjoitettavaa aiheesta. Kävin äidin kanssa pyörittämässä isäni kuolinpesän asioita. Siihen meiltä on kulunut ihan sairaan paljon aikaa! Rakas äitini on ottanut hyvin asioista selvää. Ilman häntä olisin jo vajonnut suohon.

 


Olin ollut torstaina ja perjantaina iltavuorossa. Viikonloppuna nukuinkin pitkään. Nyt sunnuntaina oon kirjoittanut ylös joitain asioita liittyen Pieni rohkaisukirjaan. Oon myös edistynyt kirjaprojektiini liittyvässä tutkimusmatkailussa, mikä on ollut mielekästä. Kiva, kun on tullut verkostoitua eri ihmisten kanssa somessa. Se on ollut erittäin inspiroivaa, mitä eri ihmiset edustavat ja kuulla heidän ajatuksistaan. 


Muutamana päivänä kaipasin takaisin Instaan, mutta kyllä tauko teki hyvää. Suosittelen sitä! 

Kommentit

Suositut tekstit