Lumosit mut

En tiennytkään, että voisin rakastua näin uudella tapaa. Oon ennen pitänyt eräästä henkilöstä, Timoteuksesta ja hänen kerronnastaan, mutta nyt oikeastaan kaikki kiehtoo tässä upeudessa nimeltä Raamattu. Oon siis löytänyt uuden yhteyden tähän mielitiettyyni.

Tää kesä on auttanut mua paljon ja oonkin saanut paljon iloa ja parempaa mielenvakautta. Oikeastaan jo viime syksystä lähtien, jolloin kohtasin rakkaimpani eli mieheni, asiat ovat alkaneet löytää omat paikkansa. Siispä oon saanut paljon siunauksia. Vaikka emme ole vielä kumppanini kanssa naimisissa ja asumme yhdessä, Jumala on siunannut mua paljon kokonaisvaltaisesti. Kiitos hänelle siitä. Jumala on johdattanut mua lähemmäs itseään ja niinpä ihastukseni Raamattua kohtaan on kasvanut rakkaudeksi, mikä ulottuu koko Raamattuun. Tämä erityinen yhteys syntyi tänä kesänä.

Se, että sain Sanaa selittävän Raamatun käsiini, oli suuri johdatus. Oon oppinut paljon uutta Jumalasta. Ja tajunnut, kuinka eri Raamatun stoorit kytkeytyvät toisiinsa. Raamatun kirjat eivät ole ristiriidassa keskenään. Onhan siellä hurjia vertauksia, mutta ne pitää vain osata tulkita oikein. Se on täynnä metaforia. Raamatun kirjoja selittävä Raamattu on hyvin avannut metaforien selityksen kautta myös omaa pohdintaani Raamatun oppeihin liittyen. Oon kiitollinen tästä kaikesta taivaan Iskälle.

Siunausta sinunkin elämääsi <3 Kyllä sinäkin saat paljon hyvää elämääsi.




Kommentit

Suositut tekstit