Tärkeitä muistutuksia

Oon ollut kaks päivää peräkkäin töissä. Nyt mulla oli kaks iltaa. Pidän enemmän aamuvuoroista, mutta illat on ihan ok. Oli mukavaa keskustella pidempään yhden asiakkaan kanssa, joka jakoi asioita elämästään. Ihanaa olla tässä asemassa ja todella huomata tekeväni tärkeää työtä!

Eilen pyöräilin noin tunnin verran töihin. Matkalla pysähdyin käymään kaupassa. Sieltä tultuani takaisin pyöräni luokse, näin yhden tutun henkilön. En osannut yhdistää häntä mihinkään, että mistä hänet tunnen. Hän moikkasi ja kysyin, että mistä tunnemme toisemme. Hän kertoi, että eskarista, jossa olin kerran tekemässä keikkaa. Hahaa hauska juttu.

Kävin töiden jälkeen Olarin Prismassa. Kello oli vähän päälle yhdeksän illalla. Siellä vilisi paljon porukkaa. Näin siellä jopa yhden tuttuni. Kotimatka kestää vähemmän aikaa kuin matka kotoa töihin. Kas kummaa.

Eilen yöllä Jumala puhui minulle omista tavoitteistani sen suhteen, kun mieleni olisi tasapainossa. Hän myös muistutti siitä, että vaikka en olisi vielä tasapainossa, Hän on aina vierelläni ja että olen osa suurempaa kokonaisuutta, kuten jokainen meistä, sillä olemme Jumalan lapsia, joille kuuluu Taivasten valtakunta. Tämän kohdan Raamatusta Hän nosti esiin: Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. 2. Kor. 12:9 Eli vaikka meistä tuntuisi, että olemme pulassa, jos olemme jollain lailla puutteellisia esimerkiksi pelokkaita tai emme kykene johonkin, se ei haittaa, sillä ”voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.” Mikä ihana muistutus!



Kommentit

Suositut tekstit