Paljon ohjelmaa

Olin aikatauluttanut melko kiireisen päivän tiistaiksi. Mietin, ehdinköhän tehdä kaikki asiat, etten myöhästy mistään. Olin varannut ajan labroihin, kulmien laittoon ja karvojen sokerointiin.

Ensiksi menin käymään labrassa. Sen jälkeen menin kahvilaan syömään aamupalan, lukemaan kirjaa ja kirjoittamaan koneella blogitekstiä. Oli mukavaa istua kahvilassa omassa rauhassa ja saada luettua Pieni rohkaisukirjaa. Oman ajan ottaminen on kannattavaa. Sitten menin käymään kulmien laitossa. Kulmistani tuli oikein kivat!

Tämän jälkeen menin käymään pankissa kokeilemassa onneani, että ehdinkö hoitaa raha-asian, ennen kuin täytyy lähteä seuraavaan menoon. Siellä oli yksi henkilö ennen minua, mutta hän antoi vuoronumeronsa minulle, koska hän puhui puhelua. Oli Jumalan siunaus, että ehdin hoitamaan pankkiasian, ja sen jälkeen ehdin hyvin sokerointiin.

Sokeroinnin jälkeen kävin ostoksilla Sokoksella. Se on hyvä, kun siellä on osaavia työntekijöitä auttamassa minua löytämään itselleni oikean kokoiset alusvaatteet. Sieltä olen saanut asiantuntevaa palvelua, joten käyn mielelläni siellä alusvaateostoksilla.

Mies toivoi, että tuon chilejä kotiin. Kävin Alepassa ostamassa itselleni Kismetin, mutta chiliä en sieltä ottanut, koska ne olivat väärää lajiketta. K-Supermarketista löytyi oikeaa lajiketta, joten ostin ne sitten. Kotona mies oli tyytyväinen ja minä iloinen, kun löysin niitä oikeanlaisia.



Kommentit

Suositut tekstit