Oikea mentaliteetti

Jumala on osoittanut mulle oikean mentaliteetin töihin. Olen pyrkimässä suoritusmentaliteetista hetkessä elämiseen ja läsnäolevaan olemiseen, jota viimeksi pääsin käyttämään työpaikallani. Sain Psalmin 32 jae 8 sydämelleni: ”Minä opetan sinua, sanoo Herra, minä osoitan sinulle oikean tien. Minä neuvon sinua, katseeni seuraa askeleitasi.” Ihanaa, kun tämä Raamatun kohta vahvistaa Hänen neuvoneensa minua olemaan ottamatta suorituspaineita ja vain olemaan hetkessä.

Luin tänään taas Peppiina Merosen Pieni rohkaisukirjaa. Siinä luin sen kohdan, jossa puhutaan, että kokeilujen ja epäonnistumisten kautta menemme päin omannäköistämme elämää. Joten meillä ei ole hätää, vaan meidän tulisi rohkeasti vain lähteä kokeilemaan ja etsimään omannäköisiä juttujamme, juttuja, jotka ovat meitä varten luotu. Huomaatko, kuinka tuo saamani Raamatun paikka korreloi Peppiinan sanomisen kanssa? Jumala on seuraamassa askeleitani ja neuvomassa minua, joten mitä ikinä teen ja mitä ikinä tapahtuukaan minulla ei ole huolta, löydän kyllä oikean tien, kiitos Jeesus. Minulla on tällä hetkellä pari suurta unelmaa. En tiedä miten niiden kanssa käy, mutta menen niitä kohden rohkeasti yhdessä Jumalan kanssa. Ihanaa, kun minulla on myös tukijoita, jotka uskovat unelmiini.

Sain myös Jesajan 52:2 sydämelleni. Siinä puhutaan tomujen ravistamisesta yltä ja kahleiden irrottamisesta kaulasta. Minulle tämä puhuu sen, että vanhat kaavat tulee unohtaa ja poistaa ne kahlitsemasta tiettyyn elämäntilanteeseen. Kuten minulla on tällä hetkellä suorittamisen suhteen, mutta se ei pääse enää kahlitsemaan minua suorittamisesta seuraavaan uupumukseen. Että minä saan ottaa hallinnan, ei uupumus. Kiitos Jeesus.




Kommentit

Suositut tekstit