Oman elämäni ihmeitä

Kuulostelin sydäntäni ja sain sille Psalmin 38. Se on nimeltään Kärsivän rukous. Siinä tämä kärsivä on hädässä ja pyytää Jumalalta apua. Sitten selasin Raamattua ja tulin sata psalmia eteenpäin psalmiin 138. Siinä ahdistettu on saanut apua ja yhä saava.  Siinä on siis jo paremmat elämän sävelet. Se on kuin elämästäni. Nyt asiat ovat niiiin paljon paremmin. Kiitos Herran. Elämäni on nyt 100% parempaa verrattuna aikaisempaan.

Syitä sille on se, että olen tasapainoisempi ja tasapainoisempaan päin. Se mahdollistaa kehittymisen haastavissa asioissa, mielen sisäisissä kamppailuissa, jotka pienenevät nyt kaiken aikaa päivä päivältä ja lopulta ne ovat muurahaisen kokoiset. Sitä kohden siis.

Hyvä parisuhde, ihana mies, jonka kanssa nahistellaan ’hyvän’ muistini takia. Mutta kyllä suhteessamme asiat ovat hyvin. Olen kiitollinen Jumalalle siitä, että mieheni on sellainen kuin on, ihana, ärsyttävä, hauska ja outo itsensä. <3

Opin päivittäin lisää mieheni avulla ja Jumalan avatessa elämän saloja minulle. He auttavat minua ymmärtämään itseäni paremmin ja luomaan omannäköisen elämäni. Toki hyvät ja rakkaat ystävänikin ja perheeni. <3

Jumala on puhunut viime aikoina paljon, kun olen hakeutunut Hänen Sanansa äärelle. Olen niin iloinen tästä! <3 Hän ohjaa minua Raamatun kohtiin, joiden kautta Hän puhuu minulle. Amazing!



Kommentit

Suositut tekstit