Urheilumuodoistani ja ruokavaliostani

Nyt tätä tekstiä kirjoittamassa istun kahvilassa, jossa melkein jokaisella on tietokone edessään, kuten minulla. Nyt aiheenani on laihtuminen L-koosta XS-kokoon. Vuonna 2022 olin L-koossa ja laihduin S-kokoon. Nyt vuonna 2023 olen saavuttanut XS-koon samassa, mutta tietenkin pienemmässä housukoossa. Liikunnan lisääminen on se suurin tekijä.

Olen alkanut kiinnittämään ruokavalioon huomiota. Syön esimerkiksi proteiinipannukakkua välipalaksi. Yritän syödä enemmän kasviksia ja proteiinipitoista ruokaa sekä juon paljon vettä. Tällä hetkellä syön erään dieettini ruokavaliota vähän mukaillen. Siihen kuuluu juuri veden juominen ja kasvisten lisääminen. En kuitenkaan mittaa 100 grammaa lihaa ja 50 grammaa lisuketta, kuten dieetissä sanotaan, vaan laitan mututuntumalla ainekset lautaselleni. 

Käyn salilla tekemässä HIIT-treenin noin kolme kertaa viikossa. Se on tehokasta! Olen tehnyt sen jo 13 kertaa ja huomaan sekä tunnen kehossani muutosta. Reiteni ovat kaventuneet ja vatsani kiinteytyneempi. Hyviä HIIT-treenejä löytää YouTubesta. Sieltä löysin sen minun käyttämän treenivideon.

Se vielä ruokavaliostani, että herkuttelen kyllä pari kertaa viikossa. En nyt rääkkää itseäni liiakseni. Kyllä minulle kelpaa makea, kuten jäätelö tai karkit sekä sipsit tai nachot.

 

 




 

 

Kommentit

Suositut tekstit